Elektromobilių ir hibridų gidas

Šis gidas padės jums suprasti skirtingus elektra varomus automobilių tipus bei į ką reikėtų atkreiptį dėmesį renkantis automobilį ir kaip išsirinkti tinkamiausią variklio tipą

Sužinoti daugiau
Ką išsirinkti?

Elektromobilis ar hibridas?

electric_car

Elektromobilis (EV)

Automobilis, varomas vienu ar keliais elektros varikliais, kurie maitinami elektra iš energijos kaupiklio (baterijos). Tokie automobiliai dažnai sutrumpintai žymimi EV (Electric Vehicle) arba BEV (Battery Electric Vehicle).

Puikus pasirinkimas jeigu:

/build/images/no-image.png Dažniausiai važinėjate trumpus atstumus mieste.

/build/images/no-image.png Turite galimybę įkrauti automobilį namuose ar darbe.

/build/images/no-image.png Ilgoms kelionėms vykstate pagrindiniais keliais (ten kur yra krovimo stotelių).

/build/images/no-image.png Nenaudojate automobilio sunkiems kroviniams vilkti (pvz., arklių, valčių, motociklų).

/build/images/no-image.png Siekiate mažų eksploatacinių išlaidų ir mažesnių emisijų.

/build/images/no-image.png Privalumai:

Momentinė akceleracija, jokio triukšmo ir vibracijų, erdvesnis salonas dėl baterijos, įmontuotos grindyse, nulinė emisija, mažesnės aptarnavimo išlaidos nei vidaus degimo variklių automobilių, pažangumas, APVA parama. Plačiau

Trūkumai

Ilgas įkrovimo laikas, ribotas nuvažiuojamas atstumas, ribota įkrovimo infrastruktūra.

electric_car

Plug-in hibridas (PHEV)

Baterija gali būti įkrauta iš išorinio šaltinio, tačiau tai nėra būtina. Kai baterija išsikrauna, įkraunamas hibridas veikia kaip įprastas automobilis su vidaus degimo varikliu ir ribotai įkrauna bateriją per rekuperaciją. Pilnai įkrauta baterija leidžia nuvažiuoti iki 100 km. Dažnai galima pasirinkti tarp hibridinio, tik elektrinio arba įkrovimo režimo.

Puikus pasirinkimas jeigu:

/build/images/no-image.png Paprastai kasdien nuvažiuojate mažiau nei 50 km.

/build/images/no-image.png Turite galimybę įkrauti automobilį namuose ar darbe.

/build/images/no-image.png Retai keliaujate ilgesnius atstumus.

/build/images/no-image.png Nenaudojate automobilio sunkiems kroviniams vilkti (pvz., arklių, valčių, motociklų).

/build/images/no-image.png Nenorite priklausyti nuo įkrovimo stotelių tinklo.

/build/images/no-image.png Privalumai:

Galimybė kasdien naudotis be emisijų ir nebrangiai (įkraunant per naktį namuose), puiki dinamika hibridiniu režimu su įkrauta baterija, toks pat nuvažiuojamas atstumas kaip vidaus degimo variklio automobilio.

Trūkumai

Didelis svoris, techninis sudėtingumas („du automobiliai viename“), aukšta kaina.

electric_car

Pilnai hibridinis (HEV or FHEV)

Klasikinis sprendimas, kurį ypač populiarino „Toyota“. Jis leidžia pradėti važiuoti ir judėti mažesniu greičiu trumpais atstumais, neaktyvuojant vidaus degimo variklio. Baterija įkraunama tik vairuojant, naudojant vadinamąją rekuperaciją.

Puikus pasirinkimas jeigu:

/build/images/no-image.png Dažniausiai važinėjate mieste ir jo apylinkėse.

/build/images/no-image.png Nenorite rūpintis įkrovimu.

/build/images/no-image.png Vertinate tylą ir ramybę labiau nei didelį dinamiškumą.

/build/images/no-image.png Norite automobilio, kuris išskiria mažiau teršalų nei įprasti vidaus degimo varikliai.

/build/images/no-image.png Privalumai:

Labai mažos degalų sąnaudos, ypač mieste, mažas kenksmingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose dėl specifinio degimo proceso.

Trūkumai

Ribota dinamika, mažesnių degalų sąnaudų pranašumas netaikomas važiuojant didesniu greičiu.

electric_car

Lengvai hibridinis (mHEV)

Vidaus degimo variklio ir mažo elektrinio variklio derinys. Šiandien tai yra dažniausiai naudojamas sprendimas dideliems daugiacilindriams varikliams, ypač prabangių prekės ženklų automobiliuose. Iš vairuotojo perspektyvos toks automobilis veikia kaip įprastas vidaus degimo variklis. Automobilis negali būti varomas vien elektra, o baterija įkraunama tik vairuojant, naudojant rekuperaciją.

Puikus pasirinkimas jeigu:

/build/images/no-image.png Norite tiesiog „įprasto“ automobilio.

/build/images/no-image.png Vertinate efektyvesnį pagreitėjimą ir šiek tiek mažesnes degalų sąnaudas.

/build/images/no-image.png Ieškote naujo arba beveik naujo automobilio su dideliu ir galingu varikliu.

/build/images/no-image.png Privalumai:

Šiek tiek mažesnės degalų sąnaudos ir CO2 emisijos nei vidaus degimo varikliuose.

Trūkumai

Nėra galimybės važiuoti elektra, žemas kaštų taupymas.

Elektriniai ir hibridiniai automobiliai

Variklių palyginimas
EV
Elektromobiliai
PHEV
Įkraunami hibridai
HEV
Hibridai
MHEV
Mild hibridai
/build/images/no-image.png Privalumai
  • Momentinė akceleracija
  • Jokio triukšmo ir vibracijų
  • Erdvesnis salonas dėl baterijos, įmontuotos grindyse
  • Nulinė emisija
  • Mažesnės aptarnavimo išlaidos nei vidaus degimo variklių automobilių
  • Pažangumas
  • APVA parama. Plačiau
  • Galimybė kasdien naudotis be emisijų ir nebrangiai (įkraunant per naktį namuose)
  • Puiki dinamika hibridiniu režimu su įkrauta baterija
  • Toks pat nuvažiuojamas atstumas kaip vidaus degimo variklio automobilio
  • Labai mažos degalų sąnaudos, ypač mieste
  • Mažas kenksmingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose dėl specifinio degimo proceso
  • Šiek tiek mažesnės degalų sąnaudos ir CO2 emisijos nei vidaus degimo varikliuose
Trūkumai
  • Ilgas įkrovimo laikas
  • Ribotas nuvažiuojamas atstumas
  • Ribota įkrovimo infrastruktūra
  • Didelis svoris
  • Techninis sudėtingumas („du automobiliai viename“)
  • Aukšta kaina
  • Ribota dinamika
  • Mažesnių degalų sąnaudų pranašumas netaikomas važiuojant didesniu greičiu
  • Nėra galimybės važiuoti elektra
  • Žemas kaštų taupymas
Valstybės išmoka

APVA parama elektromobilio įsigijimui

Transporto sektorius yra vienas pagrindinių šiltnamio efektą sukeliančių dujų šaltinių, todėl Lietuva, siekdama sumažinti taršą ir paskatinti pereiti prie tvaresnio transporto, teikia finansinę paramą gyventojams ir verslui įsigyjant elektromobilius.

Parama fiziniams asmenims

Naujiems elektromobiliams – 5000 eurų kompensacija.

Naudotiems elektromobiliams – 2500 eurų kompensacija.

Papildoma 1000 eurų kompensacija skiriama tiems, kurie tinkamai sunaikina seną taršų automobilį.

Parama juridiniams asmenims

Juridiniams asmenims, taip pat fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, kompensacija siekia 4000 eurų už kiekvieną įsigytą naują M1 ar N1 klasės elektromobilį.

Elektromobilis turi būti registruotas valdytojo vardu ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo jo pirmosios registracijos datos.

PVM lengvata

Nuo 2023 m. sausio 1 d. įsigaliojo PVM lengvatos, leidžiančios fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie yra PVM mokėtojai ir vykdo ekonominę veiklą, atskaityti pirkimo ar importo PVM už M1 klasės elektromobilius, kurių vertė neviršija 50000 eurų (įskaitant PVM).

Paramos programa

Parama galioja nuo 2022 m. birželio 2 d. iki 2026 m. gruodžio 31 d. visiems elektromobiliams, užregistruotiems nuo 2022 m. kovo 23 d.

Kompensacijas teikia Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA), o išsamesnę informaciją galite rasti oficialioje svetainėje: https://apvis.apva.lt

Kodėl verta kreiptis?

Mes padėjome daugeliui savo klientų užpildyti paraiškas ir gauti kompensacijas, aktyviai prisidėjome prie paramos programos tobulinimo ir sekame naujienas. Jei svarstote įsigyti elektromobilį, susisiekite su mumis – padėsime užtikrinti, kad paramos procesas būtų greitas ir sklandus.

Verta žinoti

Patarimai renkantis elektromobilį

car_charging
Svarbūs parametrai renkantis automobilį

Renkantis elektrinį automobilį, be įprastų kriterijų, tokių kaip vieta keleiviams ir bagažui, dizainas ir įranga, svarbu atsižvelgti ir į kitus svarbius parametrus. Taigi, ką reikėtų turėti omenyje ieškant savo svajonių elektromobilio?

Atsižvelgiant į vairuotojų susirūpinimą dėl traukos baterijos gedimų, kuri yra brangiausia elektromobilio dalis, gamintojai suteikia itin ilgą garantiją. Standartiškai garantija siekia 8 metus arba 100 000 km, o kai kuriais atvejais dar daugiau. Garantiniai atvejai dažniausiai nagrinėjami, kai baterijos būklė (SoH – State of Health) sumažėja žemiau 70%.
Įkrovimo greitis priklauso nuo įkrovimo stotelės galios. Pavyzdžiui, IONITY įkrovikliai gali įkrauti automobilį iki 350 kW galia. Didelės įkrovimo galios reikalauja sudėtingos aušinimo sistemos, kurios palaiko baterijos temperatūrą optimaliose ribose įkrovimo metu. Siekiant apsaugoti bateriją, įkrovimo galia mažėja, kai įkrovimo procesas artėja prie pabaigos.
Atstumas, kurį automobilis gali įveikti pilnai įkrauta baterija prieš vėl ją įkraunant, daugiausia priklauso nuo automobilio aerodinamikos ir traukos baterijos talpos. Nuvažiuojamas atstumas nustatomas pagal standartizuotą bandymų metodiką (WLTP). Tikrasis nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo oro sąlygų (žiemą jis gerokai trumpesnis), važiavimo greičio, maršruto profilio ir baterijos būklės.
Baterijos talpa apibrėžiama kilovatvalandėmis (kWh), o kartais ampervalandėmis (Ah). Dalis talpos visada lieka nepanaudota siekiant apsaugoti bateriją, todėl skiriama nominali ir naudojama talpa. Maksimali naudojama baterijos talpa laikui bėgant mažėja dėl cheminio ir šiluminio streso. Jos dabartinė būklė - „State of Health“ (SoH, pvz., 90%) - paprastai gali būti nustatyta tik specialios diagnostikos pagalba. Tačiau kai kurių elektromobilių modelių borto sistema gali tiesiogiai rodyti SoH.
how_it_works_2
Kuo skiriasi elektromobilių ir hibridų įkrovimas?

Modernūs elektromobiliai paprastai gali būti įkraunami dviem būdais: naudojant kintamąją srovę (AC) ir nuolatinę srovę (DC). Tuo tarpu įkraunami hibridai (plug-in hybrid) dažniausiai palaiko tik lėtą kintamosios srovės įkrovimą. Pilnieji hibridai (full hybrid) ir lengvieji hibridai (mild hybrid) įkraunami tik per rekuperaciją vairavimo metu ir negali būti įkrauti iš išorinio šaltinio. Dėl šios priežasties jie kartais vadinami „savęs įkrovimo“ automobiliais.

Šis įkrovimo būdas trunka kelias valandas. Įkrovimo greitis priklauso nuo to, ar automobilį kraunate iš įprasto elektros lizdo, ar naudojate specialų įkroviklį (Wallbox). Kintamąja srove reikėtų krauti dažniausiai, nes tai yra daug draugiškesnis metodas baterijai. Kintamoji srovė naudojama įkrovimui namuose, darbe ir kai kuriose viešose įkrovimo stotelėse, paprastai mieste. Įkrovimas dažniausiai atliekamas naudojant kabelį, kuris pridedamas prie automobilio.
Viešos DC įkrovimo stotelės įkrauna automobilį daug greičiau nei namų AC įkrovikliai. Elektromobilio bateriją galima įkrauti nuo 10% iki 80% maksimalios talpos per mažiau nei 20 minučių. Tačiau įkrovimo greitis žymiai sumažėja, kai baterija artėja prie savo maksimalios talpos – taip gamintojai apsaugo ją nuo pažeidimų. Greitasis įkrovimas yra mažiau draugiškas baterijai ir gali spartinti jos nusidėvėjimą. Kartais už įkrovimą galima mokėti tiesiogiai, tačiau patogesnis ir ekonomiškesnis pasirinkimas yra naudoti lustines korteles, kurias siūlo automobilių gamintojai ar energetikos įmonės.
car_charging_2
charging_map
Įkrovimo vadovas

Kaip, kur ir už kiek įkrauti elektromobilį? Dėl santykinai spartaus naujų įkrovimo stotelių skaičiaus augimo elektromobilių įkrovimas dabar yra plačiai prieinama paslauga. Atskiros įkrovimo stotelės skiriasi daugiausia pagal jų galią, t. y. laiką, reikalingą įkrauti jūsų elektromobilį. Tačiau įkrovimo galimybės nuolat plečiasi, ir dabar galite patogiai įkrauti savo elektromobilį namuose, darbe, prekybos centre ir kitose vietose.

Elektromobilio įkrovimas namuose laikomas vienu patogiausių ir dažnai pigiausių būdų išlaikyti elektromobilį eksploatuojamą, net jei neturite saulės baterijų ir naudojate elektros energiją iš paskirstymo tinklo. Jei elektromobilį daugiausia naudojate trumpoms kelionėms, pakanka įprasto buitinio lizdo (230 V), kuris galės beveik visiškai įkrauti bateriją per naktį. Norint greitesnio įkrovimo, labiau tinka naudoti trifazį lizdą arba įrengti sieninį įkroviklį (Wallbox), kuris siūlo didesnę galią ir išmaniąsias funkcijas.
Platus viešųjų įkrovimo stotelių tinklas siūlo kelias įkrovimo galimybes: stotelės, pažymėtos AC, siūlo lėtą įkrovimą, o stotelės, pažymėtos DC, siūlo greitą įkrovimą. Greitojo įkrovimo stotelių galia siekia 50 kW ir daugiau, jos paprastai aprūpintos CCS arba ChaDeMo jungtimis. Ultragreitos stotelės gali pasiūlyti daugiau nei 100 kW galią, kurią ypač įvertinsite ilgesnėse kelionėse arba skubėdami. Dauguma elektromobilių turi navigacijos sistemas su maršruto planavimo ir įkrovimo stotelių paieškos funkcijomis, kurios atsižvelgia į jūsų dabartinę vietą, stotelių prieinamumą ir jūsų automobilio jungties tipą. Įkrovimo greitis, taip pat ir kaina, gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto paslaugų teikėjo ir vietos.
Be integruotų navigacijos sistemų, yra daugybė internetinių ir mobiliųjų programėlių, tokių kaip PlugShare, Chargemap ir A Better Route Planner, kurios siūlo pažangias maršruto planavimo funkcijas, atsižvelgiant į įkrovimo stotelių prieinamumą pagal jūsų automobilio parametrus. Paprastai šios programėlės pateikia naujausią informaciją, įskaitant stotelių prieinamumą, kainas, mokėjimo būdus ir įkrovimo greitį.
Mokėjimo būdai priklauso nuo įkrovimo stotelės ir operatoriaus. Galima atsiskaityti per programėlę, išankstinio mokėjimo kortelę, lustinę kortelę arba kreditine/debetine kortele. Taip pat galima naudotis specialiomis išankstinio mokėjimo kortelėmis ar lustinėmis kortelėmis, kurios leidžia lengvai identifikuotis ir atsiskaityti suderinamose stotelėse. Mokėjimo galimybė tiesiogiai kreditine ar debetine kortele prie įkrovimo stotelės šiuo metu yra gana reta.
charging_map
Elektromobilių katalogas

Naujausi elektromobilių pasiūlymai

Vokietija

Audi A6, 2.0
Automatinė
2022
Universalas
  • mileage40000 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power220 kW
39760 € Plačiau

Švedija

Volkswagen Passat, 1.4
Automatinė
2018
Universalas
  • mileage112980 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power115 kW
20060 € Plačiau

Belgija

BMW X2, 1.5
Automatinė
2023
Visureigis
  • mileage20628 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power162 kW
35900 € Plačiau

Prancūzija

BMW X2, 1.5
Automatinė
2022
Visureigis
  • mileage24178 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power92 kW
29900 € Plačiau

Olandija

Audi A6, 2.0
Automatinė
2021
Universalas
  • mileage76423 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power--- kW
47980 € Plačiau

Italija

Audi Q5, 2.0
Automatinė
2021
Visureigis
  • mileage99999 km
  • fuel_typeDyzelinas/elektra
  • engine_power150 kW
44900 € Plačiau

Italija

Audi A4 allroad, 2.0
Automatinė
2023
Universalas
  • mileage32756 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power195 kW
45800 € Plačiau

Belgija

Toyota C-HR, 2.0
Automatinė
2024
Visureigis
  • mileage492 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power112 kW
44990 € Plačiau

Vokietija

Audi A6, 2.0
Automatinė
2022
Universalas
  • mileage40000 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power220 kW
39760 € Plačiau

Švedija

Volkswagen Passat, 1.4
Automatinė
2018
Universalas
  • mileage112980 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power115 kW
20060 € Plačiau

Belgija

BMW X2, 1.5
Automatinė
2023
Visureigis
  • mileage20628 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power162 kW
35900 € Plačiau

Prancūzija

BMW X2, 1.5
Automatinė
2022
Visureigis
  • mileage24178 km
  • fuel_typeBenzinas/elektra
  • engine_power92 kW
29900 € Plačiau
Mitai ir klaidingi įsitikinimai apie elektromobilius

Ko mūsų klausia dažniausiai

Tai priklauso nuo to, kur ir kaip dažniausiai keliaujate. Elektrinis automobilis yra puikus pasirinkimas tiems, kurie retai važiuoja labai ilgus atstumus, netempia sunkių priekabų ir gali įkrauti automobilį namuose arba darbe.
Įkrauti namuose yra pats pigiausias ir patogiausias būdas papildyti elektromobilio bateriją. Tačiau, jei tokios galimybės neturite, viešųjų įkrovimo stotelių tinklas prie pagrindinių kelių ir didžiųjų miestų yra pakankamai tankus, kad atitiktų jūsų poreikius. Automobilį galite įkrauti apsipirkdami ar apsilankę kino teatre.
Tai priklauso nuo įkroviklio tipo ir pačio automobilio. Įkraunant namuose tai gali užtrukti visą naktį, o naudojant greitąjį įkroviklį – vos kelias minutes. Informaciją apie įkrovimo greitį galite rasti automobilio specifikacijose.
Naudodamiesi įvairiais internetiniais žemėlapiais, mobiliosiomis programėlėmis ar tiesiogiai automobilio borto sistema. Dažnai pateikiama papildoma informacija apie įkroviklio galią, užimtumą ir kainas.
Tai priklauso nuo automobilio tipo ir jo naudojimo. Nors senesnių modelių baterijos greitai nusidėvėdavo dėl prastos konstrukcijos ir nepakankamo aušinimo, šiuolaikinės baterijos tarnauja daug ilgiau. Yra žinoma atvejų, kai „Toyota Prius“ ar „Tesla Model S“ automobiliai patikimai veikė daugiau nei dešimt metų ir nuvažiavo šimtus tūkstančių kilometrų, net praradę dalį savo talpos. Baterijų technologija nuolat tobulėja, o galimus defektus dengia ilga garantija.
Traukos baterijai ir aukštos įtampos komponentams gamintojai dažniausiai suteikia 8 metų arba 100–160 tūkst. kilometrų garantiją. Jei kiltų problemų, mielai jums padėsime, tačiau tokie atvejai yra labai reti. Nors baterijos talpa gali šiek tiek sumažėti, o įkrovimas trukti ilgiau nei naujam automobiliui, baterijos paprastai veikia patikimai net po šimtų tūkstančių kilometrų.
Kai kurios baterijos buvo sukurtos netaisyti, tačiau nepriklausomos dirbtuvės laikui bėgant sukūrė savo remonto metodikas. Moderniuose elektromobiliuose baterijų remontas yra įprasta praktika – dažniausiai keičiami tik atskiri baterijos moduliai. Tad nereikia nerimauti, jog sugedus vienai ląstelei teks keisti visą bateriją.
Baterijų užsidegimo atvejai elektromobiliuose ir hibriduose nėra tokie dažni, kaip kai kurie mano. Daugelyje virusinių nuotraukų ir vaizdo įrašų matyti ne elektromobiliai, o įprasti automobiliai arba net suklastotos situacijos. Nors tokias baterijas gesinti sudėtingiau, ugniagesiai kartu su automobilių gamintojais ir valdžios institucijomis jau sukūrė patikimus gesinimo metodus.
Kai elektromobilis tik išvažiuoja iš gamyklos, jo ekologinis pėdsakas yra didesnis nei vidaus degimo variklį turinčio automobilio dėl sudėtingesnio gamybos proceso. Tačiau laikui bėgant šis skirtumas išsilygina. Elektromobilio eksploatavimo laikotarpio pabaigoje jo ekologinis pėdsakas dažniausiai yra mažesnis nei įprasto automobilio. Pagrindinė nauda – nulinė emisija naudojimo vietoje.
Tiksliai sutaupytą sumą sunku įvardyti – tai priklauso nuo konkretaus automobilio modelio. Elektrinių automobilių padangos paprastai dėvisi greičiau, kai kurie gamintojai reikalauja reguliariai keisti baterijos aušinimo skystį. Tačiau mechanine prasme elektromobiliai yra paprastesni: nereikia keisti alyvos variklyje, pavarų dėžėje ar visų varomųjų ratų sistemoje. Be to, regeneracinės stabdžių sistemos dėka stabdžių susidėvėjimas yra minimalus.
Nuvažiuojamas atstumas nustatomas pagal standartizuotą homologacijos procesą, kuris vienodas visiems gamintojams. Tačiau realiame pasaulyje įtaką daro kelio profilis, vairavimo stilius, eismo intensyvumas, automobilio apkrova, techninė būklė ir oro sąlygos. Tas pats galioja ir įprastų automobilių deklaruojamoms degalų sąnaudoms.
Taip, tai tiesa. Tai lemia lėtesni cheminiai procesai baterijoje ir didesnės energijos sąnaudos šildymui. Nuvažiuojamas atstumas gali sumažėti 10–30 %, priklausomai nuo baterijos šiluminio valdymo sudėtingumo ir šilumos siurblio buvimo. Didelės temperatūros taip pat gali neigiamai paveikti nuvažiuojamą atstumą, bet ne taip stipriai kaip žema temperatūra.
Lengvieji hibridai ir pilnieji hibridai įkrauna bateriją vairavimo metu per rekuperaciją, t. y. kinetinės energijos pavertimą į elektros energiją lėtėjimo ar riedėjimo metu. Įkraunami hibridai ir elektromobiliai taip pat naudoja rekuperaciją, tačiau jų baterijos per didelės, kad būtų įkrautos tik tokiu būdu. Kai baterija išsikrauna, įkraunamo hibrido dinamika ir degalų sąnaudos šiek tiek suprastėja, tačiau jis veikia kaip įprastas vidaus degimo variklį turintis automobilis.
Mes nuolat atnaujiname ir plečiame savo automobilių pasirinkimą. Galite rinktis iš dešimčių tūkstančių elektromobilių ir hibridinių automobilių. Tiesiog pasirinkite „elektra“ arba „dyzelinas/benzinas elektra“ paieškos skiltyje „Kuro tipas“.
Reikia patarimo?

Vrumm.lt naudoja slapukus, siekdami suteikti jums geriausią įmanomą patirtį mūsų svetainėje